maandag 2 februari 2015

Een pijnlijke vergissing

"U kunt zich misschien voorstellen dat dit een wat pijnlijke vergissing is?"

Ik sprak vanmorgen met Bonprix, het kledingwarenhuis op internet. Vorige week zag ik tot mijn verrassing dat deze webwinkel ook prothese-bh's verkocht. Alleen maar hele lelijke huidskleurige, maar dat geeft niet (waarom zou een kankerpatiënt er tenslotte mooi uit willen zien?).

Ik vond dat ik wel toe was aan een extra BH en besloot hem te bestellen. De service was geweldig snel, want de volgende dag al had ik de BH in huis. Een enorme doos werd bezorgd. Ik verbaasde me er over, dat er zo'n grote doos nodig was voor één BH.

Misschien om de hoge bezorgkosten te legitimeren. Want een BH kan natuurlijk ook wel in een zakje in een envelop. Maar ik stond er niet al te lang bij stil en maakte de doos open. In een hoekje lag een zwart stukje stof in plastic gewikkeld.

Ik was verheugd, want ik had natuurlijk veel liever een zwarte BH, dan zo'n lelijke huidskleurige. Ik grijp daarom het stuk plastic en zie onmiddellijk een hele blije mevrouw in een witte BH op een plaatje. Zij vertelt mij dat ik een prachtige MINIMIZER BH heb gekocht.

Jammer joh! Een minimizer heb ik gewoon echt niet nodig. Nog minder? Ik koester wat ik nog over heb!

Vanmorgen gelijk maar even gebeld. De mevrouw aan de andere kant van de lijn schrok hoorbaar  van mijn verhaal en zette het direct recht. Ze kon zich inderdaad wel voorstellen dat dit een wat pijnlijke vergissing was.

Ik wacht nu met spanning op mijn mooie, huidskleurige prothese BH. Misschien wordt het deze keer een push-up versie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten